18 Aralık 2012 Salı

Ben bugün... -3

En son ne zaman 3 gün üst üstte yazı yazdım acaba? Sanırım daha önce hiç olmadı bu!

Ben bugün Sev'in "Acil ofise gel, anlatmam gerekenler var." cümlesi üzerine kalktım yanına gittim ve şunlarla karşılaştım :

Twitter'ın bana kazandırdığı bir tanecik dostum bana süpriz yapmış ve bu şalı almış! Renkleri şahane! Özellikle kışın şallar benim vazgeçilmezdir! Hele ki siyah ve mavi şallarımı çıkarmak bilmem. Ben bunu takmaya kıyamam. :) Nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim ya. Eşek herif! (:
Yves Rocher'ın narlı ürünlerini ise Sev almış! YR hakkında konuşurken benim oradan aldığım hiçbir ürünüm yok diyince bunları almak içinden gelmiş!
Yılbaşında 10günden fazla var ve ben hediyelerimi almaya başladım. Kehkeh! :)

7 yorum:

  1. lan kaç gündür niye gitmedin sev.'in yanına!? kaç gün önceden almış olacaktın!

    YanıtlaSil
  2. lan kaç gündür niye gitmedin sev.'in yanına!? kaç gün önce sevinecektin! ;)

    YanıtlaSil
  3. Narlı duş jelinden bende de var çokzel <3

    Bütün duş jelleri çokzel zaten Yves Rocher'in. Bi de çabık bitmese. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşık oldum kokusuna resmen nasıl güzelmiş! (:

      Sil
  4. ne güzel durmuşlar lan,narlanmak lazım sed!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sev! Nasıl güzel kokuyor o duş jeli sürekli kokluyorum! :D

      Sil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: