17 Temmuz 2011 Pazar

kim lan bu ?!

Bunu ibretlik paylaşımlar da mı yazayım bilemedim.
Zaten yazının devamını okuyunca bir insan evladı bu kadar saçmalar mı diye sorgulayabilirsiniz.
Ama ben bunun muhabbetini bugün yemek yerken pandamla yaptım ve cidden eğlendim buraya da yazayım dedim.

İstanbul'da yaşayanlar muhakkak görmüşlerdir.
Her yerde billboard'larda, bina duvarlarında, yol kenarlarında bir adam var.


Evet !
Hasan Yıldırım !

Ben bu abinin albüm çıkarttığını düşünmüyorum.
Yani normalde ünlü/yeni ünlü/ünsüz -tamam sonuncusu olmadı biliyorum. jdfklgjfdkgjdf- albüm çıkaranlar böyle her yerlerde boy gösterir, kocaman kocaman afişlerinin altında da TÜM MÜZİK MARKETLERDE ! diye yazar. Hiç sekmemiştir yani. Benim gördüklerimde vardı.
Ama bu abi de o yok.
Bugün gördüğüm yol kenarındaki afişe baktım. I ııh onda da yazmıyor. Afişin üstünde minik minik bir şeyler yazıyor ama okunmuyor.

İşte benim geyiğim de tam bu anda başladı.
Dedim ki bebeğim....
Bu adam bence bir şeylere tepki ama neye ? NEDEN ?!
Seçim sonuçlarına olabilir bence.
Seçim pankartları kalktı bu abimiz geldi.
Belki de 2011 Haziran seçimlerini unutmak istiyordur.
Belki yengeden -evet yengeden ! - ayrıldı ona mesaj verme kaygısında.
"ben seni unutacağım ama sen beni unutamayacaksın baktığın her yerde göreceksin lan !!!111" diyor.


Örnekleri çoğaltabilirim.
Siz de çoğaltabilirsiniz.
Bu abinin derdi müzik değil bence.
Zaten olmasın da lan. jfgkldfngkdfng.



PS : Şu saatte sevdicekle Rock'n Coke'da Travis dinlemek varken, ben evdeyim. O yüzden beynim aktı mazur görün. İş hayatına da kafam girsin ayrıca !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: