8 Şubat 2011 Salı

çok boş vaktim var, saçmalayasım var.

Efenim iyi akşamlar.
Can sıkıntısından bloga sarayım bu akşam dedim.
Gene aksatıyorum, aklımdakileri yazmıyorum, yazdığımda dişinizin kovuğuna gidecek şeyler değil ama işte.
Efenim bu akşam canım sıkkın çünkü babam 1saat önce Sinop için yola çıktı. Amcasının eşi vefat etmiş. Son yıllarda görmediğim için hayal meyal hatırladığım bu büyük nine için üzüldüm tabi ki ama babamın öyle birden pat diye gitmesi vs. Bir de yengesini çok severdi.
Gel gelelim asıl sorun biri böyle yoldaysa ben mümkünü yok o gece uyuyamam. En fazla 1saat hadi hadi olsun 1buçuk saat. Benimkisi de böyle bir manyaklık işte.

Bu yazıyı yazdıktan sonra blogun linkini değiştireceğim, umarım takipçiler için bi sorun olmaz.
Olur da bi sorun olursa bana ulaşırsanız cidden minnettar kalırım.


Bir de böyle bir şey var.



Pucca ve Sami Hazinses ile ilgili yazı yazmıştım.
Onur Gökşen'in kitabı da pek güzel. Benim vakitsizliğimden elimde süründü biraz ama olsun. Günler önce bitti yazısı şimdiye nasip oldu.
80lerin sonunda doğan birisi için Onur abinin anlattığı bir çok şey benim bilmediğim şeyler. Bilmediğin bir dünyada dolanıp durdum. Bazı yerlere bolca güldüm, bazı yerlerde üzüldüm. Okumayı düşünüp kararsız kalan varsa, samimi bir dille yaşamadığınız zamanlar hakkında bir şeyler okumayı isterseniz tam sizlik derim bende.

Akşam akşam konu bütünlüğü olmadan bu kadar saçmalamak yeter.
Herkese iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: