6 Ocak 2011 Perşembe

başlık bulmaktan zorlanıyorum, saçmalıyorum.

Ben de çok isterim size iş yeri maceralarımı anlatayım, vay efendim bi yakışıklı geldi salyam aklı diyeyim ya da ofiste kim kimin ardından ne konuşuyor yazayım sonracığıma efenim çok eğleniyoruz falan diye döktüreyim amma velakin yok. Varla yok. Olsa da kafamızı kaldıramıyoruz bile yoğunluktan.

Her sabah aynı saatte kalk.
Hazırlan.
İşe git.
Çalış çalış çalış.
Salı perşembe derse gir.
Akşam eve git.
Yorgunluktan yerinden kalkama.
Kalktığın anlarda ağzına bir kaç lokma bi şeyler atıver sonra duşa gir sonra at zıbar ertesi.
Sonra tekrar en baştan.

Ha bir de her akşam yarın ne giysem diye düşündüğüm anlar oluyor ki en sonunda pes edip sabah elime geçen ilk şeyleri giyip çıkıyorum.

Biraz adaptasyon sorunum var sanırım.
Neyse bu başka bir yazı konusu olur çünkü o kadar çok şey geçiyor ki içimden.


İyi geceleeer. ^^,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: