30 Ağustos 2010 Pazartesi

çok boşladım burayı biliyorum. Sadece kendi blogumu değil, düzenli takip ettiğim blogları bile okumaz, okumayı unutur hala geldi neden inanın ben de bilmiyorum. En yoğun zamanlarımda bile bloglara bakan ben şu son 15 gündür herşeyi inanılmaz boşladım.

Kısaca özet geçeyim bari, olur da merak eden vardır.

-hiç blogumda bahsetmedim sanırım ama dgs'ye girdim. Puanım beklediğimden düşük geldi. Özel üniversite de yazamayacağım için seneye tekrar şansımı denicem. Mutsuzum evet...

-Ailem tatilden bu akşam dönüyor. Mutluluğuma diyecek yok.

-Ailemin dönmesiyle gece eve gelmeler, kafamın estiği saatte çıkmalar, istediğim yerde kalmalar faslı da bitiyor. =/

-En önemlisi, bir tanecik ikizim Jelibon geçen gün bendeydi. Bir insanla bu kadar benzeyebilirim bence. Onunla ve konuştuklarımızla ilgili uzunca bir yazı yazıcam bir ara, söz.

-Limon Ağacı gibi kötü bir çeviriye sahip kitaptan sonra kitap okuyamaz oldum.

-Çok ergen ve çok saçma bi yazı olduğunu ben sizden daha iyi biliyorum. Öyk bu ne demeyin o yüzden. Kafamı ve cümleleri toparlayınca gene yazıcam, çooook yazıcam.



iyi haftalar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: