19 Nisan 2010 Pazartesi

pazartesi

Son bikaç günüm o kadar yoğun geçti ki.
Vizelerim bitti. Ve eğitim hayatımdaki en "zorlu" vizelerime sanırım bu dönemde girdim. Son dönemimde hocalarım bana ve saz ekibime güzel bi kazık attılar ne diyeyim.
2 ay sonra okulun bitiyor olması düşüncesi beni depresyona sürükleyecek diye ödüm patlıyor. Neyse bunu başka bi yazıda anlatcam.

Şimdi bi şeyi açığa kavuşturalım. Anneme, cumartesi günü arkadaşın doğum günü partisi var ben de orada olacağım o yüzden pazar günü eve geleceğim, dediğimde annemin doğum günü partisi nerde ? diye sormaması benim sorunum olmamakla birlikte sorulmadan bişeyleri insanlara söyleme gibi huyumda olmadığı için evet süper bir cumartesi geçirdim. hohoo.
Cumartesi için ayrıca bir not daha, anladım ki artık votkaya her şekilde karşı koyabiliyorum. Ve sanırım artık gerçekten " temizim. "

Şu ara tek başıma her kaldığımda beynime doluşan düşüncelerin ana temasında, " bir yerde yanlış yapıyorsun." oluyor. Amma velakin nerede, ne zaman, hangi konuda yanlış yaptığımı hala bulamıyorum. Eh bu da sanırım delirmenin başka bir göstergesi. Ne diyeyim.

Herkese iyi haftalar efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: