17 Mart 2010 Çarşamba

vize tarihlerinin açıklanması ve hayattan soğumak.

Çarşamba gününün güzelliği yarın akşam evime gidiyor olmam.
Çarşamba gününün kötülüğü vize tarihlerinin açıklanmış olması.
3 hafta var. Şimdiden çalışmam lazım biliyorum. Ama hiç içimden gelmiyor. "yarın başlayacağım," pazartesi başlayacağım." gibi laflarıma ben de inanmıyorum bazen ama içimden bi ses özellikle 2 derse deli gibi çalışmam gerektiğini söylüyor.

-İş ve sosyal güvenlik hukuku
-Dış ticaret işlemleri muhasebesi

İkisi de birbirinden zor.
Hukuk. Neresi zor weba, oku geç zaten sözel demeyin. Tüm okula kök söktürmüş sevgili Salim hocamız bu derse giriyor ve kendisi de sınavlarının ne denli öğrencileri zorladığını bildiği için; "bari bi tek benim dersimden kalın da tek ders sınavına girin yazın." diyor. ah hocam demeyin şöyle zaten içimizde doğru düzgün çalışma isteği yok.

Dış ticaret muhasebesi. Kattiyen zor değil, ama işte muhasebe lafı bile beni sinir ediyor. Ama okulun en iyi, en baba, en en en iyi hocası bu dersi veriyor olsa da insan az da olsa tırsıyor. Hüseyin hoca'm <3

Hocalarla ilgili bi yazı oldu resmen ya.

Saat 5 buçukta başlayacak Ediz hoca maratonuna girmeden önce yavaştan hazırlanmalı ve ders çalışmalıyım sanırım.
Pöf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: