4 Mart 2010 Perşembe

günlük baaabında. (:

Bundan nerden baksam 1 ay önce falandı kuzenim bir arkadaşından THY'nın "kabin amiri" başvurularının başladığını duymuş ve direkt bana söyledi. Ya bilmem ki ben yapamam ki derken kendimi havayollarının sitesinde başvururken buldum. 4 Mart tarihine randevu aldım.
Mülakatı bu kadar ciddiye aldığımı anlamam dün gece saat 10 buçuk sıralarında nöbetçi ezcanelerde saç boyası ararkenki vakitlere denk gelir.
Elimde renk kartelası bu mu bu mu derken,
"bu koyu kahve ne kadar kahve ?! " diye uçubik cümleler kurarken boyayı alıp kuzenime gidip saçımı boyadığımda bu mülakat işi için gözümün ne kadar döndüğünü ve saçlarımdaki pembelerden sadece ufacık bir tutamını saklarken "ulan ya olursa ?" diye düşünüp duruyordum.
Saçlarımı yıkadığımda beklediğimden daha koyu bir kahve hatta siyah olmasından sonra şok olduğum ve banyoda çığlık attığım doğrudur.
Ulan manyak gibi saçımı 5-6 sefer sampuanladım, boya akar diye. ( umutsuz vaka )
Saçımı boyamamdaki asıl amaç saç uçlarımdaki açık kahve ve sarımsıya yakın yerlerdi.
Sabah uyandığımda uyanıp da saçlarımı öyle bulunca " hassiktirrr rüya değilmiş lan ! " diyip kendimi kuaföre attım. Saç, baş, kaş derken saçlarım için bişiler yapabilir mi diye kuaföre sorduğumda 1 ay beklemem gerektiğini söyledi.
Ordan çıktım eve gittim hazırlandım Levent'ten Yeşilköy havaalanına gittim !
3saate yakın süren ve "olumsuz" sonuçlanan mülakatımdan pek bişey bahsetmek istemiyorum. Ama cidden torpilin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamış olduk !
( THY'nın hosteslik başvurusuna gidicek olanlar varsa tiyolar verebilirim, bilgilerinize. (: )
Olumsuz sonuçlandığını öğrendikten sonra havaalanında öyle iş imkanları buldum ve başvurdum ki, okulumun bittiği an gelmemi söyleyen yerler buldum. Hani derler ya, Allah bi kapıyı kapattıktan sonra başk bi kapıyı açarmış, valla öyle lan. (:
Okul şu bu var daha önümde. Bugün hiç düşünmeyeceğim şeyler düşündüm eve gelene kadar. Şöyle mi yapsam acaba cidden iyi olur mu bilmem ne derken eve geldim.
Eve geldiğimde babamın ve anneannemin iyi ki olmamış tepkileri annemin de boşver kızım takma diye telkin etmesinden sonra üstümdeki anlam veremediğim yük kalktı ya nasıl mutluyum nasıl mutluyum. (:


baba : Seda senin saçında bişey var çözemiyorum. Aaa boyatmışsın.
ben : baba sakin nolur gözüm zaten alışmadı.
baba : çok güzel olmuş.

Tepkisinden en çk korktuğum insanın böyle demesi.
Seviyorum seni.

Biraz günlük biraz saçmalama modunda yazdım iyi de geldi böyle yazmak. Eskisi gibi günlük mü yazsam.

İyi geceler ^^,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: