20 Mart 2010 Cumartesi

Eyyvah Eyvah.

Sevgilim, kardeşim ve ben hangi filme gitsek ne yapsak derken en önemlisi Alice Harikalar Diyarında'yla ilgili bir alay olumsuz eleştiri işitip okuduktan sonra kardeşimin de isteğiyle Eyyvah Eyvah'a gidelim dedik.
İyi ki de gitmişiz.
Trakyalılara ayrı sempatimin olması -ee bir de Tekirdağ'da okuyorum zaten nasıl olmasın dimi ?- iyice gidilesi kıldı filmi.

İyi ki de gitmişiz. Ata Demirer'in güzel bi iş çıkaracağına emindim ama bu kadar eğlenebileceğimi sanmıyordum. Bilmiyorum belki de Türk sinemasına önyargımdandır bu.

Gülmekten kaçırdığım replikler oldu, 2.kez izlesem yeri var.

Filmin başında Ata Demirer'in söylediği " bu fasulye 7buçuukk liraaaa" şarkısının videosu. (:




Oyunculuklarla ilgili bişeyler demek benim haddime değil ee bi yanda Demet Akbağ bi yanda Ata Demirer. Ama sanki filmin sonu çok "açık" kalmış. Hani 2.si çekilir desek yok sanmıyoruz ama en azından Çanakkale'ye gittikleri sahneleri de görebilirmişiz gibime geliyor. Bir de asıl amaç olan babasını bulmayı son dakika bulmasından ötürü müdür nedir çok sıkıştırırmış bi sahne gibi geldi bana. Ama gene de çok hoş filmdi. (:



-çok namuslu kız bea bi kere bakmıyor.

Evinizin mini boy fil eleştirmeni weba der ki, gidin izleyin izletin bu filmi. Haftasonunuzu şenlendirin. (:

1 yorum:

  1. en kısa zamanda izlemek istiyorum da işte bakalım zaman bulabilirsem eğer:)

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: