24 Aralık 2009 Perşembe

Gecikmiş 1. yıl yazısı.

Tam 2 gün önce blogger'da 1. senemdi. Yazmaya kısmet olmadı.
Tamamen içimdeki pöykürmek amaçlı ve ilk başlarda benim için " kasvetli " yazılar olsa da sonradan silkenelip kendime gelip aşkın da etkisiyle daha cici ve kendimce komik, eğlenceli yazılar yazmaya çalıştım. Benle aynı dönemlerde bloga başlayıp takipcileri yüzleri geçenlere imrenip kendi 33 kişilik mini izleyicimle sevgi doldum.
Bu güne kadar bloguma uğrayan, üşenmeyip yorum bırakan, takipten sıkılmayan herkese herkese teşekkürler.
Ayrıca Bengü eşliğinde, kocaman kocaman öpüyorum. slkfdljd.

2 yorum:

  1. Ayy canım benim ya, 1 sene olmuş mu valla ne güzel.. Daha nice güzel senelere inşallah ;) Biz buralardayım her daim.

    YanıtlaSil
  2. Çok geç gördüm özür dilerim öncelikle Cess.
    Teşekkür ederim iyi ki varsın (:

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: