1 Kasım 2009 Pazar

Büyümüş de küçülmüş.

Dün akşam yan komşunun 5e giden kızı geldi. Cimcimenin canı sıkılmış. Gelebilir miyim dedi eh gel dedim. (kendime şaştım. çoluk cocukla muhabbetim yoktur genelde ne konuşacağımı bilemem çünkü.) Hatun küçüklüğün verdiğini tatlılık ve yaşına göre fazla zeki. Göz dolduran özellikler tabi bunlar.Bilmiş şey. Sıkılıyoruz. Ona izletebilecek filmler yoktu arşivimde. Dünkü yağmurdan dolayı mıdır bilinmez akşam bikaç saat netim yoktu cimcime de bu vakit gelmişti. Net olsaydı çizgi film izlerdik dedim. Sorun değil ya dedi. Televizyona bakalım bari dedim. Ben pek televizyon izlemem dedim. Şaşırmış bir halde, "neden?" dedim. Bilmem televizyon aptl makinesi hep aynı diziler dedi. İzlediği bikaç çizgi filmden bahsetmeden edemedi. Sonrasında kucağımdaki laptopa göz atarak, fotograflara bakalım mı dedi tamam dedim. Okul arkadaşlarımı gösterdim prenses prensese bayıldı, sevgilimi gördü soru yağmuruna tuttu. Sonra son karede arkadaşlarımla sevgilimi ve masanın üstündeki paket paket sigarayı görüp, " yoksa senin sevgilinde sigara kullanıyor mu ?" dedi yoo dedim ister istemez oh oh iyi, sigara içen biri zaten senin yanına yakışmaz dedi büyük teyzeler edasında.
Neden anlattım bilmiyorum ama cimcime çok tatlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: