5 Eylül 2009 Cumartesi

bu gün.

- Sevgilimle süper bir gün geçirdim. Darısı tüm sevgilisi olup da güzel gün geçiremeyenlere ya da sevgilisi olmayanlar. höhöhöh.
- Efenim bugün sevgilimle Taksimde doolaşırken, Taksim gezi parkında Ramazan için açılan bişey var ya. -ismi her ne zıkkımsa bilmiyorum ama çok güzel şeyler var gitmediyseniz gidin derim ben- Orada olanırken Ebru yapan bir adam vardı. İsteyenlere ebru yapmayı gösteriyor, yaptığın ebru da senin oluyor falan çok hoş. Vakitm olsaydı babam için ben de bitane yapıcaktım. Bikaç gün içinde gidip ben de yapıcam. Babama güzel süpriz olur. Bayılır ebruya. (:
-Bu akşam eve gelince dün akşam ilk işim çamaşır makinesini çalıştırmak oldu.Banyodan çıktıktan 15 dk sonra bir şıp şıp şıp sesi. Hayır umduğum şey olmamış olsun diye gittiğimde, çamaşırları nasıl attıysam makinaya hiç dikkat etmedim kapağına bakmaya makinenin kapağı oturmamış. Banyoda küçük çaplı bir gölet oluşturmadan sorunu kökünden hallettim. Ama inanın o halimi görseniz üzülürdünüz. Hatta acıyıp evlat bile edinebilirdiniz. Durum o denli dramatikti. djgşdfkşgld.
- Efenim malumunuz açık öğretim sınavlarıyla uğraşıyorum, yarın ki sınavı da verebilirim de biter bu stres. Yarınki sınav uzun zamandır gitmek istediğim Adidas outlete çok yakın. Duyduğuma göre o şubede çok daha fazla ürün vardır bakmam lazım.
- Taksim Adidas'ta bugün beğendiğim ve boyutları tam benim istediğim gibi olan çantanın üstünde öküz kadar ADİDAS yazmasa anneme, geldiğinde aldırtıcaktım. Ama o ADİDAS yazısı bildiğin çakma edası katıyordu çantaya. Bu kadar olur. Anne, gene yırttın ! sşklfjsşfs.
- Ve gene bugün Taksim'de dolanırken bir kitapçı buldum ara sokakların birinde nasıl mutluyum bilemezsiniz. En büyük hayallerinin arasında ne var dendiğinde ben hep, yıllar yıllar sonra emekli olup da elimde bir kitapçı açabilecek kadar para olursa kitapçı açıcam derdim; işte ta hayalimdeki bir yerdi. Ordan kitap almak çok keyifli olucak diye düşünüyorum.
- Bugün durum durupken nasıl bir gaza geldiysem kendi çapımda aslında pek de büyük olmayan kararlar aldım. Umarım yerine getirebilirim.
- "Hevesimi kursağımda bıraktın." ya da daha popüler deyimiyle " hayal kırıklıklarını" şu ara o kadar çok yaşıyorum ki, heralde daha önceden de bu kadar çok yaşadığım için artık eskisi kadar koymuyor bana. Üzülüyorum geçiyor. Sonra tekrar tekrar tekrar...

İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: