3 Eylül 2009 Perşembe

Boş.

Haddinden fazla kendimi boş hissediyorum bu ara. Hiç birşey yapmak gelmiyor içimden.
Kitap bile okumuyorum.
Ev çok boş annemle babamı çok özlüyorum.
Örgün yanında bir de açık öğretim okuyan ve bu haftasonu bütünlemelere girecek olan benim, ders notlarına iyice bakmam lazımken yarım saat çalışıp sıkılıyorum.
Blogları öyle okuyup geçiyorum. İçimden yazmak da gelmiyor. Bunun sebebi blogumla ilgili kötü bir eleştiri aldım sanırım o. Tamam olumlu ve olumsuz eleştirilere tabii ki açığım ama kötü bi anıma denk geldi. "Ayy zaten ben kimse için yazmıyorum kimse okumasın zaten." demek büyük ayıp olur. Az da olsa takip eden görmek o kadar hoşuma gidiyor ki. Neyse.
Anlam veremediğim halde bişeyleri özlüyorum şu ara. - haha merak etmeyin blogun sonunu melankolik bi yazıyla bitirmeyeceğim.-

Mesela annemin yemeklerini. (CİDDİYİM ! )

1 yorum:

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: