25 Temmuz 2009 Cumartesi

Papatya.

Şu ara papatya çayına sarmış durumdayım. Papatyanın kuru haline hiç bir şekilde taammülü olmayan ben nasıl içebiliyorum ben de bilmiyorum.
Dün, papatyanın kuru hallerini neden sevmediği düşününce benim için gayet traji komik çocukluk-ilk gençlikanılarım ortaya çıktı. adkaşldaşd.

Orta sona ya da liseye yeni geçtiğim yaz her sene olduğu gibi Sinop'a gittiğimde koca bir poşet papatya toplayıp haftalarca onların iyice kurumasını beklemiştim. Amaç ne miydi ?
Papatya suyuyla saçlarımın rengini açmak hatta sarı yapmak ! ( o zamanlar pembe saç diye bi taraflarımı yırtmıyormuşum doğal takılmaya çalışıyormuşum alşdkaslşdkaşd )
Sonrasında efenim büyük geldi, papatyalar çaymış gibi kaynatıldı duştan sonra iyice saçlarpapatya suyuyla yıkandı. Sonrasında ise hooop kendimi bahçeye öğle sıcağında güneşin altına attım. Amacımı tekrar burda belirtmeme gerek yok diğmiğ ? sdjlksdıfhjksdjfh

Kaç saat güneşin altında yattım bilmiyorum. Ama beyin a.cıklamasının yanında beyin kanaması yaşamama ramak kaldığını gayet net hatırlıyorum. sdklsldkjffkg.
Sonuçta saçlarımın rengi açıldı mı ?
HAYIR !

O günden sonra papatyanın kuru haline kıl olan ben papatya çayıyla birlikte tekrar sevmeye başladım.
Sonuç, en yakın zamanda saçlarımı papatya suyuyla tekrar sarartmaya çalışmak. kfjıdmösdjfhmd (ŞAKA TABİKİ)

Bir ilk gençlik yıllarıma ait anımı sizlerle paylaştım oh rahatladım.
İyi geceler. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: