15 Nisan 2009 Çarşamba

diş.

Ben de kendimi diş sağlığına önem veren bir birey sanırdım.!
Yaklaşık bir haftadır git gide artar bir diş ağrısıyla baş etmeye çalışıyordum. Geçer geçer dedikçe şiddetlenen ağrıya '' en fazla dolgu yapılır caaanıığm.'' diye telkinlerde bulunuyordum. Taa ki bugün ailece dişçiye gidene kadar. O abartmamak için direndiğim dişime kanal tedavisi ve 5 tane dişime sonradan kötüleşmesin diye dolgu yapılacak ! Buraya kadar herşey normal gelebilir. Gel gelelim en ufak bir iğneden korkan ben kanal tedavisi nasıl yaptıracağım bilmiyorum. Diş doktoru hatuna sadece 2 dişimi dolgu yaparken zor anlar yaşatan ben bakalım yarın neler yaşıyacak. lsdkjfghnmldf.
Şaka bi yana ciddi ciddi korkuyorum. Bugün ağzımı uyuşturucaklarken sinirlerim boşaldı ağladım. Eşek kadar olmuş olabilirim ama her türlü doktor ve doktor gerecinden hala daha inatla korkuyorum.
Sanırım en kötüsü de her gününe plan yaptığım tatilim rezil olacak.
Siz siz olun dişlerinize iyi bakın çikolata ve yumuşak şekeri azaltın.

mucuk.


p.s: bir bilen söylesin bu ağzımdaki uyuşukluk ne zaman bitecek ayol ?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: