18 Nisan 2009 Cumartesi

bu nasıl bir ironidir ?!


'' Ben tüketmeden var olamam. ''

Manga'yı pek sevmem. İlk albümlerinden taptığım grup olan Vega'nın gene taptığım şarkılarından biri olan ' İz Bırakanlar Unutulmaz 'ı Deniz'le coverladıkları için sempatim vardı sadece. Ve 12 yaşındaki kardeşim habire dinlediği için şarkılarına kulak aşinası olmuştum.
Gel gelelim bu güzel arkadaşlar yeni albüm çıkarmışlar. Merak da etmedim, dinlemedim. Bir ara dinlerim diyerekten. Ama bugün nette dolanırken '' Dünyanın sonuna doğmuşum.'' şarkılarının klibini izledim.Şarkı güzel, beğendik. İyi güzel klipte Vedat Özdemiroğlu oynuyor ve şu an televizyondaki bir çok yarışma programıyla dalga geçen bir klip geçmişsiniz. Çarkıfelek olsun, Dest-i izdivaç olsun ( evet garip ama bu programların adlarını biliyorum. ldfjghbnkcdfjg ) Ama gel gelelim klibin bi yerinde Esra-Ceyda kardeşleri görünce hönk ?! diye kaldım. Hem muhalefet takıl, sistemi eleştir hem de popüler kültürün dibine vurmuş 2 eziği koy. Oldu mu be anam ?

p.s : He derseniz ki ucuza bunlar vardı, bak o zaman anlarım işte. sdlfgkjkşldfk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: